Pinnen, ja graag! 24 juni 2013

24 juni 2013

Hoe betaalt ù bij de bakker?
Uit onderzoek blijkt dat meer dan de helft van de Nederlanders nog regelmatig met contant geld betaalt. Misschien omdat men nog denkt dat het prettiger is voor de ondernemer. Maar is dat wel zo?

Veel consumenten denken dat ondernemers liever contant geld ontvangen. Dat is echter niet het geval. Ook wij accepteren liever pinbetalingen!

Pinnen, ja graag! is de nieuwe pinnen campagne. Met commercials op tv en nieuw promotiemateriaal brengen we de nieuwe slogan onder de aandacht. De campagne laat zien dat ondernemers het fijn vinden als u bij hen pint: Pinnen, ja graag. Op deze manier wordt het pinnen verder gestimuleerd.

De nieuwe campagne is de opvolger van Klein Bedrag? Pinnen mag! die vanaf 2007 werd ingezet. De campagne heeft op het gebied van pinstimulering veel gebracht. Het aantal pintransacties is in de afgelopen jaren sterk gestegen, met name als het gaat om kleine bedragen. Maar de slogan heeft zijn doel bereikt en begint nu aan kracht te verliezen. Tijd voor een nieuwe slogan die duidelijk en vriendelijk is, maar ook weer niet te dwingend want u wilt graag zelf bepalen hoe u betaalt. Vandaar de slogan: Pinnen, ja graag. Deze slogan is nieuw, maar klinkt vertrouwd.